Intro

Hei og velkommen til min side. Eg håper med tid og stunder at da blir ei hyggelig sida å besøka. Kva som kjem på denne sida kan bli litt av kvart. spørs kva som skjer og kva eg lager.







tirsdag 26. oktober 2010

Halsvarmer

Her om dagen kom eg over ei bloggside der ho viste bilder av ein strikka halsvarmer. Tenkte dette kunne vera noko å prøva og om da blei skikkelig så kunne niesa mi få den.

Oppskrifta fant eg her på Strikkekurven.

Eg brukte eit anna garn enn opplyst i oppskrifta, dermed har min blitt litt annsleis enn originalen.



Eg gjorde ein liten feil, men slikt skjer når man ikkje lese oppskrifta skikkelig, dermed blei tuppane ikkje slik dei burde



1 kommentar:

  1. Artig... Kan jo vera god idé til julegåver også den der... Men, når eg ser på bilete nr to så tenker eg....duk...med vaseskjular i midten.... :-D Hihi... men seriøst, kunne jo fungert som mønster på stjerneforma pynteduk også den der, dersom gjorde nokre knep i midten der liksom... Du som er så kreativ på strikkefronten...
    Klems

    SvarSlett